Zásilkové obchody z trhu stále nevymizely a drží si svoje místo ve světě módy. Co svým uživatelkám nabízí oblíbený Bonprix?
Cesta od malé německé zásilkové firmy do celého světa
Bonprix přináší dámské, dětské i pánské oděvy, obuv a také zboží pro útulný domov. Velmi úspěšně zdomácněl i v Česku, přestože pochází z Německa. Konkrétně jej založili v roce 1986 Hans-Joachim Mundt a Michael Newe, kteří se zaměřili na katalogový prodej.
V roce 1988 se k nim připojil Josef Teeken. A podařilo se jim vytvořit mimořádně úspěšný koncept. Již na počátku 90. let expandovala společnost do Francie, Polska a Itálie. Z původně malé zásilkové firmy se tato značka stala mezinárodním oděvním podnikem s více než 35 milióny zákazníků po celém světě.
Už v roce 1997 otevřel ve své domovině Bonprix první e-shop a započala tak i cesta k digitalizaci. V současné době mohou využít příslušnou jazykovou mutaci internetového obchodu i zákazníci v Česku. Možnosti nakupování u oblíbeného obchodníka se tak znatelně rozšířily.
Dnes si Bonprix stabilně drží post jednoho z nejoblíbenějších prodejců oblečení. Dáno je to širokou paletou různorodých stylů, kde si vyberou všechny věkové kategorie, ale i dostatečně pestrým výběrem velikostí. Každý měsíc se navíc objevují nové kolekce.
Bonprix je moderní a udržitelný
Tento obchod tak nabízí oblečení do zaměstnání, pro volný čas i všechny ostatní příležitosti. Najdete zde výrazné trendy kousky, ale i střízlivou módu v nadčasovém pojetí. S Bonprix se navíc hlavně dámy mohou obléknout doslova od hlavy k patě. Tento obchodník totiž kromě samotného oblečení přináší zákaznicím i rozsáhlou kolekci plavek, spodní prádlo nebo třeba kabelky. Málo známým segmentem jsou i šperky.
Aktuálně tvoří portfolio Bonprix kolem 30 000 produktů. Hlavní motto tohoto obchodu je příznačné: Nikdo by podle představitelů Bonprixu jednoduše neměl dlouho hledat to, po čem touží. Oblíbená je tato módní značka navíc nejen pro široký výběr, ale i nízké ceny.
Mimo to funguje obchod i podle zásad managementu trvale udržitelného rozvoje společnosti Otto Group. Navzdory cenové výhodnosti jednotlivých produktů se tak snaží akcentovat i společenskou odpovědnost. Používá tak ekologické materiály a zaručuje i dodržování férových pracovních podmínek pro své zaměstnance i dodavatele.
Zdroje:
- https://www.bonprix.cz/corporate/o-nas/
- https://cs.wikipedia.org/wiki/Bonprix