Privátní značky kosmetiky obchodních řetězců jsou často označeny jako „label“ nebo „vlastní značka“ a jde o produkty vytvořené speciálně pro konkrétní obchodní řetězec. V České republice existuje několik obchodních řetězců, u nichž můžete na tento benefit narazit. A které obchoďáky mají privátní značky kosmetiky a co od nich čekat?
Které obchoďáky mají privátní značky kosmetiky
Kam se vyplatí za privátními značkami zajít a jaké označení hledat v prodejních regálech? Podívejte se na stručný přehled možností na našem trhu.
- Lidl – Cien (kosmetika určená pro péči o tělo pro všechny věkové kategorie).
- Billa – MY, produkty určené pro různé věkové kategorie. Dále se dělí na značky MY FACE, MY BODY, MY HAIR, MY DENT a MY MEN.
- Coop – značky Babyland (výrobky určené pro nejmenší členy rodiny), Inspired (hygienické potřeby a kosmetika) a Naše zdraví (kosmetika, zdravotnické potřeby a doplňky stravy nejenom pro lidi, ale i pro zvířata).
Privátní značky kosmetiky pak samozřejmě nabízí i některé drogerie (dm drogerie nebo Teta) a lékárenské řetězce (dr. Max či Benu).Při výběru kosmetiky z privátních značek je vždy důležité zvážit složení produktů, jejich kvalitu a také hodnocení od zákazníků (pokud ho lze dohledat). Jedině tak budete mít jistotu, že zakoupené výrobky budou s velkou pravděpodobností vyhovovat vašim individuálním potřebám a preferencím.
Proč vsadit na privátní kosmetiku
Privátní značky často nabízejí širokou škálu produktů od péče o pleť, vlasy až po dekorativní kosmetiku, a to za obvykle nižší ceny než známé značky. Výrobky pod privátními značkami jsou často vyráběny podle specifikací a požadavků konkrétního obchodního řetězce, ačkoli některé mohou také pocházet od stejných výrobců jako produkty známých značek. Zde je třeba pečlivě zkoumat složení – zatímco některé „řetězcové“ značky se od běžné kosmetiky co do složení prakticky neliší, jiné sází jen na ty nejlevnější suroviny a jejich kvalita nebývá nijak valná.