Horoskopy

Nevzdělanci podle znamení: 3 se studijními problémy

Nevzdělanci podle znamení: 3 se studijními problémy

Astrologie je již dlouho fascinujícím tématem, které nabízí zajímavý vhled do osobnostních rysů, chování a sklonů na základě znamení zvěrokruhu. A lze podle ní i docela dobře odhadnout, komu se ve škole bude dařit a kdo na konec skončí opravdu špatně, pokud se nebude snažit. Kdo jsou ti největší nevzdělanci podle znamení a co jim dělá ve škole největší problémy?

Nevzdělanci podle znamení

  • Beran
  • Střelec
  • Váhy

Beran (21. března – 20. dubna)

Beran, který je známý svým prudkým odhodláním a neutuchajícím elánem, je také proslulý nápadným nedostatkem trpělivosti. Nesnášejí vysvětlování nebo poučování o tom, jak by se věci měly dělat, a dávají přednost samostatnosti před vším ostatním.

Netrpělivost Beranů se nápadně projevuje v jejich neschopnosti snášet i ty nejmenší překážky, což u nich často vede k impulzivním rozhodnutím a činům. Jejich netrpělivost ovšem není pouhým osobnostním rysem – je to hnací síla, která je žene kupředu, bohužel někdy na úkor všeho ostatního. A pokud mají ve škole smůlu na učitele, kteří jejich povahu nepochopí, budou mít problém dokončit dokonce i základku.

Střelec (23. listopadu – 21. prosince)

Střelec, který se vyznačuje ctižádostí a dobrodružným duchem, je dalším znamením, které se ve značné míře potýká s netrpělivostí. Vyžívá se v iniciování nových nápadů, uskutečňování velkolepých plánů a ve společnosti přátel – a s tím se bohužel pouhé vysedávání ve školní lavici neshoduje.

Střelci mají také zápal pro rychlé hledání alternativ, často za cenu obětování promyšlené strategie. Většinou proto dávají přednost rychlým pokrokům a mohou přehlížet význam soustavného a komplexního procesu učení. Pololetní práce nebo třeba maturitní zkoušky tak pro ně mnohdy představují téměř nepřekonatelnou překážku.

Váhy (24. září – 23. října)

Váhy, které se vyznačují bezmeznou energií a touhou po společenské interakci, v sobě ukrývají také značnou porci netrpělivosti. Ta obvykle vystupuje na povrch neukojitelnou potřebou udržovat věci živé a pulzující. Jejich neúnavná snaha o aktivitu je sice zpočátku povzbuzující, ale může jejich vrstevníky neúmyslně vyčerpat.

Ve škole bývají proto často uspěchané a nesnáší monotónní výklady. „Biflovací“ předměty, jako například dějepis nebo zeměpis, jim proto dávají pořádně zabrat.