KrásaKrása a módaZdraví

Nepovedená operace očních víček: 5 běžných komplikací a rady jak jim předejít

Nepovedená operace očních víček: 5 běžných komplikací a rady jak jim předejít

V současnosti je plastická chirurgie oborem, který nabízí nejen zdravotní řešení problémů, protože čím dál tím více lidí vyhledává kliniku, na které vyřeší také potíže se svým sebevědomím a právě operace očních víček k nim jednoznačně patří. Někdy se však nemusí povést na 100% a poté přichází logicky zklamání, frustrace, rozhořčení a také estetické nebo funkční potíže. Jaké komplikace mohou nastat a jak nepovedené operaci očních víček pokud možno předejít?

Nežádoucí estetický výsledek

Většina lidí vyhledává operaci očních víček jako řešení svého estetického problému, kterým můžou být například nadměrné kožní záhyby a vaky. Logicky je tedy více než nežádoucí, když po zákroku uvidíte špatný estetický výsledek a radost je ta tam.

Nejčastější estetickou komplikací je asymetrie očních víček po zákroku, asymetrický záhyb kůže na víčkách nebo nadměrné odstranění kůže na očních víčkách.

Ztráta funkčnosti očních víček

Chybou plastického chirurga můžete mít po operaci problém s úplným dovřením oka, což vede k dalším potížím, mezi které patří suchost a následné podráždění očí.

Problémy s viděním

Špatně provedená operace dokonce může ovlivnit také váš zrak a příčinou toho může být poškození rohovky nebo dalších částí oka.

Bolest a pocit nepohodlí

Měli byste předem počítat s mírnou bolestí a diskomfortem po každém chirurgickém zákroku.

Infekce v ráně

Každý chirurgický zákrok s sebou nese riziko pooperačních komplikací a operace očních víček není výjimkou, a proto i při ní nebo po ní hrozí infekce v ráně.

Jak předejít nepovedené operaci očních víček?

Jediné, co můžete ovlivnit, je výběr kliniky a chirurga. Jedná se však o zcela zásadní ovlivnění, díky kterému se můžete vyhnout právě nepovedené operaci očních víček.

Vždy vybírejte plastickou kliniku podle recenzí spokojených klientů a klientek. Nikdy nezohledňujte reklamu nebo dokonce rozhodování na základě ceny. Reklama může být pouze mediální obraz a výsledná cena by vás neměla ovlivňovat, protože vaše zdraví je na prvním místě.