Správný podnikatelský záměr a budoucnost, kterou při narození určily hvězdy. Těchto 6 znamení má nejlepší předpoklady, aby se stala úspěšnými podnikateli.
Beran (21. března – 20. dubna)
K vybudování úspěšného podniku beranovi velmi pomáhá je přirozená vůdčí povaha. Jsou velmi asertivní a nebojí se riskovat. Tím pádem jsou velmi konkurenceschopní a velmi se jim v podnikání daří. Pokud se beran upne na nějaký cíl, jde si tvrdě za ním.
Býk (21. dubna – 21. května)
Býk velký smysl pro pracovní morálku a současně jsou velmi trpěliví. Pro svou podnikatelskou činnost si vždy nejprve vytvoří pevné zázemí a pak postupně a trpělivě jako hrad z kostek budují velkolepý podnik. Býk je velmi pečlivý se zaměřeným i na nejmenší detaily obchodních transakcí.
Blíženci (22. května – 21. června)
V tomto pomyslném žebříčku se na třetím místě umístili jedinci narození ve znamení blížence. Díky jejich komunikativnosti mají velkou spoustu kontaktů, díky čemuž mohou vytvářet lepší podmínky pro obchodní transakce. Blíženci se nespokojí se zastaralými postupy, takže se vždy snaží držet krok s nejnovějšími trendy v oblasti vedení podnikání.
Lev (23. července – 22. srpna)
Touha po pozornosti lva dokáže přivést i do oblasti podnikání. Jsou přirozenými vůdčími typy, a tak vytváří týmy schopných lidí, kteří jsou ochotni lva následovat. V podnikání využívají svého charismatu, kterým druhou stranu naprosto okouzlí a odzbrojí.
Panna (23. srpna – 22. září)
Když se do něčeho pustí panny, nemůžete čekat nic jiného než dokonalé výsledky. Panny oplývají vysokou inteligencí a díky znalostem různých metodik a postupů dokáží maximálně zefektivnit procesy. Tím se dostává jejich podnikání na úplně jinou úroveň s maximální produktivitou než jiné konkurenční podniky.
Kozoroh (22. prosince – 20. ledna)
V úspěšných podnikatelských znameních nemůžeme zapomenout ani na ambiciózního kozoroha, který je při dosahování svých nestandardně vysokých cílů velmi ambiciózní. V podnikání jsou kozorozi skvělými manažery času. Ve spojení schopnosti manažerování a vysoké inteligence neztrácejí čas s obchodními partnery, kteří za to nestojí.