Další

Nejhorší toaleťáky 2024: nekupujete si jeden z nich?

Nejhorší toaleťáky 2024: nekupujete si jeden z nich?

Co jeden považuje za špatné, druhému může vyhovovat. I přesto ale existují vlastnosti produktů, které vám mohou naznačit, že se nejedná o toaletní papír, po kterém byste měla v obchodě sáhnout. Toto jsou tipy, díky kterým poznáte nejhorší toaléťáky, které doma mít prostě nechcete. 

1. Tvrdost

Kvalitní toaletní papíry jsou měkké a příjemné na dotek. Poskytují uživateli pohodlný zážitek bez podráždění. Příliš hrubé a tvrdé papíry jsou nejen nepříjemné, ale mohou vám způsobit i jisté zdravotní komplikace.

Rozházené toaletní papíry na zemi.

2. Odolnost

Mezi nejhorší toaleťáky patří ty, které jsou až příliš jemné a snadno se trhají. Takové toaletní papíry vám mohou na těle zanechávat žmolky, které vás mohou dráždit a způsobovat další komplikace. 

3. Vrstvy

Nikdy nevíte, zda vybrat dvouvrstvý nebo třívrstvý toaletní papír? Vybírejte dle osobních požadavků, které kladete na jeho měkkost. Třívrstvé papíry jsou většinou měkčí než ty dvouvrstvé a jsou také pevnější a odolnější. 

4. Rozpustnost

Určitě nechcete, aby se vaše toaleta zanesla nebo aby došlo k ucpání kanalizačního potrubí. V takovém případě byste měla vybírat papír, který je jemný a snadno rozpustný ve vodě. 

5. Složení

Zde platí podobná pravidla jako u výběru kosmetiky. Nejhorší toaleťáky obsahují příliš mnoho chemikálií a barviv, která z něj sice dělají voňavější výrobek hezčí na pohled, ale který vám zároveň může způsobit podráždění nebo alergii. 

6. Recyklování

Možná patříte k dámám, pro které je důležitá otázka udržitelnosti materiálů. V takovém případě můžete vybírat toaletní papír, který je vyrobený z recyklovatelných materiálů a udělat tak něco pro životní prostředí. Nejhorší toaleťáky většinou tuto podmínku nesplňují.

Dívka nesoucí toaleťáky a zeleninu.

7. Cena a recenze

Vysoká cena nemusí vždy znamenat kvalitnější produkt. Vybírejte toaletní papíry od ověřených firem, o kterých zjistíte více z hodnocení uživatelů konkrétního produktu na internetu.