Je dokázáno, že pravidelná péče o vlasy a pokožku vede nejen k jejich viditelnému zlepšení, nýbrž má vliv také na psychickou pohodu toho, kdo o sebe pečuje. Jednou z věcí, která by vám mohla péči o sebe sama komplikovat, je vyšší cena některých produktů. Tu ale nemusíte řešit u pleťové a vlasové kosmetiky Cien z Lidlu. Proč ji určitě vyzkoušet?
Levná neznamená nekvalitní
V Lidlu se i díky řadě uživatelkám, které na internetu sdílely své zkušenosti s kosmetikou Cien, můžete sami přesvědčit, že nízká cena nemusí automaticky znamenat nižší kvalitu výrobků. Většina recenzí, které lze na internetu dohledat hodnotí tuto kosmetiku velmi kladně s dobrým účinkem na pleť i vlasy. Většina těchto postřehů se shoduje na výborném poměru kvality a ceny.
Pleťový krém z Lidlu proti vráskám jako vítěz testů
To, co obecně vyneslo značku Cien do povědomí většího množství uživatelů, bylo jednoznačně hodnocení v testech, ve kterých v kategorii krémů proti vráskám vyhrál produkt Cien Day Cream Q10 a porazil tak mnohem dražší produkty jiných značek.
Široký výběr produktů pro všechny typy vlasů a pleti
Že se do jednoho regálu v Lidlu nemůže vlézt to, co vám nabídne voňavá drogerie? No, to nemůže. I přesto však v Lidlu budete mít na výběr. O vaši pleť budou pečovat denní i noční pleťové krémy, séra, oční krém, odličovací mléka, pleťové ubrousky, micelární vody, dále pleťové masky. To vše za ceny, za které byste v drogerii nenakoupili. O vaše vlasy pak budou pečovat Cien šampóny, balzámy, masky na vlasy, suché šampony nebo laky na vlasy.
Ceny, které vás nezruinují a pohodlný nákup na jednom místě
Značka Cien přitom nabízí ceny, které vás opravdu nezruinují, přitom vybavíte vaše poličky v koupelně k prasknutí. Samozřejmě zde značku Cien nechceme jen vychvalovat. Určitě má své rezervy. Možná i vy máte dražší produkt, na který nedáte dopustit. S Cien můžete ušetřit třeba tím, že kromě tohoto konkrétního krému nakoupíte ostatní produkty, u kterých vás konkrétní značka netrápí. Nejlepší ze všeho na značce Cien je, že nákup drogerie zvládnete v rámci vašeho běžného rodinného nákupu.