Nezařazené

Tato znamení často křičí: 3, která umí být opravdu hlučná

Tato znamení často křičí: 3, která umí být opravdu hlučná

Astrologie často poskytuje zajímavý pohled na osobnostní rysy, včetně toho, jak se jednotlivá znamení vyjadřují. Například tato znamení často křičí: Beran, Lev a Blíženci. Ale není to jen negativní vlastnost. Ve skutečnosti se vyznačují opravdu obdivuhodnými hlasovými sklony a jedinečným stylem komunikace… Brát je tedy hned úplně negativně by byla chyba.

Tato znamení často křičí

  • Beran
  • Lev
  • Blíženci

Beran

Lidé narození znamení Berana jsou známí svou vášnivou a impulzivní povahou a často je pro ně proto velmi obtížné potlačit své emoce. Křik Beranů ovšem nemusí vždy znamenat hněv – to vlastně neznamená skoro nikdy. Mnohem spíše jde o trochu netypický prostředek sebevyjádření, odrážející jejich ohnivý temperament.

Často jde pouze o ten nejrychlejší způsob, kterým vyjadřují své nadšení a vášeň nebo jde jednoduše o odraz jejich bujaré povahy při komunikaci.

Lev

Lvi mají přirozený talent pro vedení a upoutávání pozornosti a jejich komunikační styl proto rozhodně nelze označit jako jemný nebo umírněný. Křik navíc může Lvům sloužit jako výraz jejich touhy být středem pozornosti a udržet si kontrolu nad svým okolím.

Také může jít o způsob, jak upoutat pozornost a prosadit svou dominanci v jakémkoliv rozhovoru nebo situaci. Jejich hlasová projekce tak ze všeho nejvíce odráží jejich vrozené charisma a sklon být středem pozornosti při jakékoli interakci. Nic se s tím nedá dělat – na hlučného Lva si prostě musíte zvyknout.

Blíženci

Vokalizace Blíženců se může rychle měnit, což ukazuje na jejich schopnost přizpůsobit svůj komunikační styl na základě situace nebo osob, se kterými hovoří. Tato všestrannost jejich hlasových projevů často koresponduje s jejich schopností rychle pochopit různé perspektivy.

A že občas trochu křičí? Nejspíš tím jen reagují (a to mnohdy i podvědomě) na chování svého okolí. Pokud tedy často křičí na vás, zvažte, zda proti tomu nemůžete něco udělat. Mnohdy stačí malá změna ve stylu komunikace a je vyhráno.