Další

Nejhorší obchody 2024: nenakupujete v nich také?

Nejhorší obchody 2024: nenakupujete v nich také?

Bohužel nelze říci, jaký konkrétní obchod je nejhorší, jelikož záleží na osobních preferencích každého člověka. Kde může být jeden zákazník nespokojený, druhému se může líbit. Přesto existují jisté vlastnosti, o kterých můžeme říci, že by mohly charakterizovat nejhorší obchody. Jaké to jsou?

1. Nevyhovující zákaznický servis

V některých obchodech se můžete setkat s lhostejností personálu, s jeho nezájmem a dokonce s nepříjemnými reakcemi na vaši adresu. Ať už zaměstnanec obchodu zažívá jakékoliv trápení, nikdy by se to nemělo projevit v jeho chování vůči zákazníkům, protože tím může navždy poškodit pověst obchodu. Zákazník, který se v obchodě necítí vítán, se do něj už pravděpodobně nikdy nevrátí.

Otráveně se tvářící servírka.

2. Nízká kvalita výrobků

Asi už byste znovu nenakoupila v obchodě, který vám prodává neustále se kazící zboží, produkty z nekvalitního materiálu, nebo výrobky, které neodpovídají popisu. Takovým obchodům se můžete vyhnout tak, že prozkoumáte recenze daného obchodu a před nákupem zjistíte, jaké zkušenosti mají s obchodem ti, co ho už navštívili.

3. Neochota při reklamaci

Mezi nejhorší obchody můžeme zařadit také ty, ve kterých zaměstnanci dělají drahoty ve chvíli, kdy potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží. Ze zákona je s vámi obchod povinen, za určitých podmínek, řešit problémy ohledně zakoupeného zboží. Pokud si chcete být nákupem jistá, předem se ujistěte u obsluhy, že bude možné zboží, v případě potřeby a v určité časové lhůtě, vyměnit nebo vrátit. 

4. Problémy s dodáním zboží

Bohužel stává se, že některé obchody nedodávají objednané zboží včas, mohou dodat jiné zboží, než bylo objednáno, nebo jej nedoručí vůbec. Zde můžete problémům předejít rovněž díky recenzím obchodu na internetu. Najdete-li jen jednu podezřelou zmínku o komplikaci v rámci doručení zboží, začněte výrobek hledat raději jinde.

Prázdná otevřená dlaň.

Nejhorší obchody jsou ty, jejichž zaměstnanci nejsou vřelí, nebo jsou přímo lhostejní k zákazníkům. Můžeme zde zařadit také obchody nabízející nízkou kvalitu výrobků a neochotu při výměně či reklamaci zboží. Patří sem také obchody, které zboží dodají pozdě nebo ho nedodají vůbec. Abyste nebyla zklamaná z nákupu a mohla se těšit z vybraného produktu, zjistěte si předem ohlasy na daný obchod na internetu.