Další

Babské rady na skřípnutý nerv

Babské rady na skřípnutý nerv

Trápí vás skřípnutý nerv a zajímáte se o to, jaké postupy vám mohou pomoci situaci vyřešit? Podobná bolest může být velmi nepříjemná a značně omezit vaši mobilitu. Připravili jsme pro vás proto článek obsahující několik babských rad, které vám mohou být velmi nápomocné.

Zvažte návštěvu lékaře

Všechny námi doporučené rady mohou mít vliv na uvolnění skřípnutého nervu. Pokud je ale vaše bolest příliš intenzivní nebo přetrvává delší dobu, měli byste zvážit návštěvu lékaře, který vám poskytne individuální diagnózu.

Upravte držení těla

Při bolesti skřípnutého nervu vám může krátce ulevit změna polohy. Pokuste se najít takovou pozici, ve které nebude dané místo tolik bolestivé a ve které vydržíte delší dobu. Samozřejmě se nedostaví kompletní úleva, ale na regeneraci to může mít pozitivní vliv.

Pokud máte sedavé zaměstnání zvažte práci u stolu ve stoje

Sedavé zaměstnaní či dokonce práce v leže a jiných polohách může způsobovat různé nepříjemnosti. Jako prevenci skřípnutého nervu i urychlení regeneračního procesu si proto zkuste pořídit stůl, u kterého můžete střídavě pracovat i ve stoje. Jestliže takovou možnost nemáte, zkuste se ze sedící polohy alespoň pravidelně zvedat a krátce se projít.

Mohlo by vás také zajímat: Tepová frekvence podle věku

Masážní pomůcky

Speciální rollery nebo masážní míčky vám mohou od bolesti opravdu skvěle ulevit. Dejte si však pozor na správné provádění technik protahování abyste si špatnými postupy spíše neuškodili.

Odpočinek

Téměř nezáleží na tom, jaký nerv máte skřípnutý, obecně platí, že téměř ve všech případech je vhodné dopřát pro rychlejší hojení odpočinek a prostor pro regeneraci. Vyhněte se proto náročnějším fyzickým aktivitám a vyčkejte na zlepšení.

Aplikujte ledové obklady

Pokud je bolest ze skřípnutého nervu začínající, můžete zkusit použít ledový obklad. Ten používejte velmi opatrně a v intervalech proložených pauzami.

Po čase místo můžete naopak prohřívat

Jakmile se začne počáteční bolest snižovat, můžete naopak přistoupit k zahřívání bolestivého místa. Uvolní to svaly, které mohou být kolem nervu napjaté a zvýší se průtok krve, což může mít pozitivní vliv na hojení.

Zdroj: healthline.com

Share this post

About the author

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.