Dokážete si představit život bez drogerie? Kromě běžných čistících prostředků díky drogerii dnes zásobujeme svoji celou domácnost od kosmetiky po potřebami pro děti nebo krmivem pro domácí mazlíčky. Snad každá žena si nákupy v drogerii užívá.
Pojďme se proto podívat na srovnání 2 z největších drogerií na českém trhu – Teta drogerie a drogerie dm. Která z nich je lepší?
Drogerie Teta
Drogerie Teta je řetězec obchodů s drogistickým zbožím. Najdete zde kosmetiku, čisticí přípravky, prací prášky, péči o tělo nebo kojenecké potřeby i zdravou výživu. Drogerie Teta provozuje přes 500 kamenných prodejen a e-shop. Na prodejnách můžete tisknout také fotografie. Drogerie Teta nabízí i vlastní kosmetické značky Ameté, Ellie nebo Floré.
Svým zákazníkům nabízí široké portfolio slev a akcí. Všichni zákazníci se mohou stát členy Teta klubu a využívat klubových slev nebo věrnostní program pro maminky. Aktuální sortiment a akční nabídky můžete sledovat prostřednictvím letáku drogerie Teta v tištěné i elektronické podobě.
Drogerie dm
Drogerie dm mimo klasické přípravky pro úklid domácnosti a hygienu nabízí i přírodní kosmetiku, parfémy, dětskou výživu, bio potraviny a fotodárky. V česku funguje přes 200 prodejen spolu s e-shopem. Drogerie má také interní značky kosmetiky jako Balena, Ebelin, Jessa, Trend it up a jiné.
Kromě slevových akcí mohou zákazníci využívat věrnostní program, prostřednictvím kterého sbírají body, a ty dále promění na další slevy. Program je dostupný také v online aplikaci.
Srovnání
Obě drogerie poskytují obdobné kosmetické produkty a drogistický sortiment stejně jako své vlastní řady značek. Obě drogerie provozují kamenné prodejny tak e-shop spolu s věrnostními programy. Drogerie Teta provozuje více kamenných poboček. Drogerie dm nabízí více interních značek. Která drogerie tedy vychází jako vítěz?
Odpovědí je, že síly jsou zcela vyrovnané. I podle zákaznických recenzí například na portálu Heureka jsou nabídky obou drogerií vyrovnané. Vzhledem k dispozici obdobného sortimentu a služeb bude u každého rozhodovat především osobní zkušenost s nákupem a oblíbenost jednotlivých privátních značek.