Krása a módaMóda

Nejdražší značky oblečení: které to jsou v roce 2024?

Nejdražší značky oblečení: které to jsou v roce 2024?

Začínají módní přehlídky a vidíte modelky procházející se na molu v nejdražších značkách na světě. Rádi vám představíme 4 nejdražší značky oblečení, zároveň vysvětlíme, proč jsou takto drahé. Pohodlně si sedněte, protože to bude jízda.

Dior

Ikonická francouzská značka oblečení a módních doplňků, založená v roce 1946. Známá je díky svým luxusním a elegantním stylem. Dior je synonymem pro vysokou kvalitu, precizní zpracování a inovativní design. Stala se populární díky šatům, kabelkám a parfémům. Vždy přinášejí nové a výjimečné kolekce. Nejdražší kousek oblečení jsou šaty Dior Dream Cosret Dress za 300 000 korun.

Louis Vuitton

Francouzská značka oblečení, doplňků a módního příslušenství. Rokem založení byl 1854. Je známá svými ikonickými kabelkami s monogramem LV. Značka je proslulá svou kvalitou, řemeslnou zručností a inovativním designem. Nejdražším kouskem od LV je kabelka Airplane Travel Bag za cca 8 559 000 korun.

Dolce & Gabbana

Tato značka byla založena Domenicem Dolce a Stefanem Gabbana roku 1985. Za krátkou dobu se stala fenoménem, který je populární hlavně v oblasti dámské módy, spodního prádla, plavek, doplňků, kabelek nebo šperků. Vyrábí extravagantní a smyslný styl. Nejdražší kousek za 856 000 korun je bunda Mikado evening jacket with embroidery.

Versace

Roku 1978 se založila italská módní značka Giannim Versacem. Po jeho smrti převzala firmu dcera Donatella Versace. Značka je proslulá svými extravagantními vzory. Podporují ženský sexappeal, z tohoto důvodu ji milují nadšenci po celém světě. Šaty Crystal Medusa ’95 Cutout Gown stojí kolem 474 000 korun a řadí se mezi nejdražší kousek oblečení.

Proč jsou značky tak drahé

  • Mnoho značkových oblečení se vyrábí z vysoce kvalitního pohodlného a odolného materiálu.
  • Značky zaměstnávají týmy designérů, kteří se starají o tvorbu originálních designů.
  • Investují značné částky do marketingových kampaní
  • Dále záleží na zemi výroby, v zemi s vyššími mzdami zvyšuje náklady.
  • Některé značky zakládají na své originalitě a vytváří omezené edice.